Kāpēc jūsu uzņēmumam ir nepieciešama SEO konkurentu analīze?

Katrs uzņēmuma īpašnieks saprot, cik svarīgi ir zināt, kas ir jūsu konkurenti un to, ko viņi labi vai slikti dara jūsu nozarē. Nepietiek zināt, kas ir jūsu konkurenti. Ir ļoti svarīgi, lai būtu ieviesti procesi, kas palīdzētu pārraudzīt, kur konkurenti darbojas labāk, kā arī noteikt aklās zonas pašreizējā SEO vai satura stratēģijā.

Kā izskatās konkurentspējīga SEO analīze?

SEO konkurences analīzes galvenie elementi ir datplūsma, atslēgvārdi, atpakaļsaišu un lietotāju pieredze. Tas ir visaptverošs skatījums uz to, kā jūs tiekat galā ar saviem galvenajiem konkurentiem. SEO pakalpojumi pieejami dažādās aģentūrās, jums tikai jāizvēlas vispiemērotākā.

Datplūsma

Šī stratēģija ir diezgan vienkārša. Jūs vēlaties uzzināt konkurentu ikmēšana datplūsmu. Protams, jums nav iespēja ielūkoties viņu Google Analytics, lai redzētu precīzos datplūsmu rādītājus, bet tādi SEO rīki, kā seoClarity un SEMrush var sniegt jums aprēķinus, pamatojoties uz konkurentu atslēgvārdu portfolio klasifikāciju.

Ir iespējams spert soli tālāk, analizējot precīzas lapas, kurās tiek saņemts vislielākais aprēķinātās dabiskās datplūsmas apjoms, un gūstiet ieskatu par to, kāda veida lapu pašlaik trūkst jūsu uzņēmuma vietnē.

Atslēgvārdi

Šī būs vērtīgākā analīzes daļa. Konkurentu atslēgvārdu portfolio pārskatīšana, salīdzinot ar jūsu pašu atslēgvārdiem, ir nekļūdīgs veids, kā saprast, par kāda veida saturu viņi raksta. Tas palīdz izstrādāt satura atšķirību analīzi, kur tiek identificētas satura kategorijas, kurām jūsu uzņēmums nepieder.

Atslēgvārdu analīze arī parāda skaidru priekšstatu par to, ko jūsu uzņēmums ir virzījis SEO tirgū, lai turpinātu virzīt šīs satura iniciatīvas.

Atpakaļsaites

Trešais konkurences analīzes aspekts ir pārskatīt konkurentu visaugstākās kvalitātes atpakaļsaišu (saites no citas vietnes uz jūsu vietni), lai atrastu idejas par to, kur jūsu vietne varētu iegūt līdzīgas atpakaļsaišu saites, lai uzlabotu jūsu vietnes domēna autoritāti.

Piemēram, A konkurentam var būt atpakaļsaite no bloga, kuru ir uzrakstījis plaši pazīstams influenceris, un tas noved pie tā, ka jūsu uzņēmuma komanda vēršas pie viņa vai viņas pēc raksta.

Lietotāja pieredze

Pēdējā daļa, kuru mēs pieminam, ir subjektīvāka nekā citas. Mēs kritiski, UX virzīti, apskatām katra jūsu konkurenta tīmekļa vietnes dizainu, vietnes struktūru un estētiku, lai precīzi noteiktu, kas viņu mājas lapā ir labi un kā mēs varētu iekļaut dažas viņu funkcijas savā mājas lapā.

SEO konkurētspējīgas analīzes ir svarīgas jūsu uzņēmumam, tāpēc, ka: Veicot biežu konkurences analīzi, jūsu bizness ne tikai seko līdzi tam, ko dara jūsu konkurenti, bet arī jūs varat konsekventi attīstīt savu mārketinga stratēģiju un mājas lapu.

SEO nav vienreizējs projekts “iestati un aizmirsti”. Kopējā stratēģija ir ļoti atkarīga arī no nozares, kurā darbojas jūsu bizness, tāpēc konkurences analīzes palīdz jums saprast, kāda ir jūsu produkta vai pakalpojuma paraugprakse. Izglītības iestādēm piemērotas SEO stratēģijas izskatīsies daudz savādāk, nekā e-komercijas vietnēs.

Ievietots: SEO